Vezi
pe harta

Camelia cm
Localizare: Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere: Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57 camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu. Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare. Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina. Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje. Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat. Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.

Hotel Camelia
Localizare: Hotelul este localizat in zona centrala a statiunii, la 200 m de plaja. Descriere: Hotelul a fost renovat in 2005, dispunand de 57 camere dispuse pe 3 niveluri (parter si 2 etaje). Toate camere au dotari peste clasificarea hotelului, oferind turistilor un grad de confort ridicat la tarife foarte competitive. Hotelul nu dispune de restaurant propriu. Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare. Hotelul pune la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Plaja din dreptul hotelului este acoperita cu nisip fin, iar intrarea in mare este lina. Camere: capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje. Tipuri de camere: - camera dubla cu paturi twin parter - camera cu pat matrimonial etaj - camera cu paturi twin etaj Toate camerele au marimea de 13 mp, dispun de grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat. Animale de companie: se accepta animale de companie; tarif 30 lei/noapte. Taxa de statiune se achita la receptie.

Hotel Camelia
Located in Jupiter, within 400 metres of La Steaguri and 1.1 km of Jupiter Beach, Hotel Camelia provides accommodation with a terrace and free WiFi throughout the property as well as free private parking for guests who drive. This 2-star hotel offers luggage storage space. Guests can enjoy garden views.All units in the hotel are equipped with a flat-screen TV with cable channels. Every room is equipped with a private bathroom and a shower, and certain rooms at Hotel Camelia have a safety deposit box. The units include a wardrobe.Venus Beach is 2.1 km from the accommodation, while Ovidiu Square is 44 km away. Mihail Kogălniceanu International Airport is 64 km from the property.When travelling with pets, please note that an extra charge of 30 Ron, per night applies. Please note that a maximum of 2 pets is allowed. Please note that the property can only allow pets with a maximum weight of 25 kilos.Check-in from 16:00 to 22:00Check-out from 07:00 to 12:00

Hotel Camelia
Ne gasiti in zona centrala a statiunii Jupiter, la numai 200 de plaja cu o capacitate de cazare de 120 de locuri, la o clasificare de 2 stele, dispuse in 57 de camere impartite pe 3 niveluri, parter si 2 etaje. Toate camerele au grup sanitar propriu cu dus, televizoare cu ecran plat, internet wireless, plase antiinsecte la ferestre, racitor si suport exterior pentru uscarea hainelor si prosoapelor (camerele nu au balcoane), iar camerele de la etajele 1 si 2 sunt dotate cu aparate de aer conditionat. Terasa hotelului este inconjurata de vegetatie, fiind o oaza de relaxare si aer curat. Neavand restaurant propriu la cerere masa poate fi servita la 2 restaurante din apropiere cu care avem contract de colaborare. Terasele, restaurantele si locurile de agrement din statiune se afla la o distanta de cateva minute de strabatut pe strazi si alei umbroase, perfecte pentru plimbare. Va punem la dispozitie si o parcare proprie pentru autoturisme, gratuit, in limita locurilor disponibile. Statiunea dispune de numeroase hoteluri moderne si restaurante, camping, teatru de vara, loc de joaca pentru copii, parc acvatic cu piscine si tobogane pentru toate varstele, un lac de agrement si numeroase boutique-uri. Check-in-ul se face la ora 17, check-out-ul se face cel tarziu la ora 12. Animalele de companie nu sunt acceptate.

Hotel Camelia
la 200 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Located in Jupiter, within 400 metres of La Steaguri and 1.1 km of Jupiter Beach, Hotel Camelia provides accommodation with a terrace and free WiFi throughout the property as well as free private parking for guests who drive. This 2-star hotel offers luggage storage space. Guests can enjoy garden views.All units in the hotel are equipped with a flat-screen TV with cable channels. Every room is equipped with a private bathroom and a shower, and certain rooms at Hotel Camelia have a safety deposit box. The units include a wardrobe.Venus Beach is 2.1 km from the accommodation, while Ovidiu Square is 44 km away. Mihail Kogălniceanu International Airport is 64 km from the property.When travelling with pets, please note that an extra charge of 30 Ron, per night applies. Please note that a maximum of 2 pets is allowed. Please note that the property can only allow pets with a maximum weight of 25 kilos.Check-in from 16:00 to 22:00Check-out from 07:00 to 12:00

Hotel Opal
Jupiter
vezi hotelul pe harta
Incepand cu data de 23.08.2024, cina se va servi inregim A la carte si Set Meniu Fix. Ora check in : 18:00 Ora check out: 12.00 Localizare Hotelul Opal este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare. Distante - 5 km de centrul orasului Mangalia - 43 km de centrul orasului Constanta - 50 m de plaja Puncte de interes - Hipodromul de la Mangalia- Edificul Bizantin din Mangalia - Moscheea Esmahan din Mangalia - Muzeul de Istorie si Arheologie Mangalia - Muzeul Marinei Mangalia - Portul Turistic Mangalia Facilitati In cadrul complexului sunteti asteptati la Restaurantul Opal, cu meniu international si preparate delicioase servite intr-o atmosfera relaxanta atat in interior (360 locuri) cat si pe cele 2 terase cu vedere spre mare (120 locuri). Turistii mai beneficiaza de coffee lounge, 4 sali de conferinta, teren de tenis (contra cost), parcare privata pazita (120 locuri), Wi-Fi in zonele publice ale hotelului, computer in lobby cu acces gratuit la internet si cu posibilitate de scanare sau copiere, curatatorie/spalatorie (contra cost), camera pentru pastrarea bagajelor, receptie 24/24, transfer de la/la aeroport/gara (contra cost). Facilitati copii - loc de joaca pentru copii Camere Hotelul are un total de 216 camere, dintre care 150 cu vedere la mare si 15 apartamente. Tipuri camera Camera dubla standard Toate spatiile noastre de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada. Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Camera dubla superior Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Apartament Pentru cei care prefera mai mult spatiu sau pentru familiile cu 2 copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul din cele 15 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea, un dormitor cu pat matrimonial, baie, dressing room si doua balcoane. Dotari camera Toate spatiile de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada, balcon, TV, telefon, aer conditionat, minibar. Cazare. 1.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2. Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 19mp ( incluzand baia si balconul ). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6. Ora de incepere a zilei hoteliere check-in, este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei check-out, categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (late check-out) sunt: - intre orele 12.00-15.00 - 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 - 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 - 100% din tariful de receptie; Restaurant: Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -02.09.2022 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat . Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie.Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate. Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul primul venit - primul servit, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Conexiunea internet wireless este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maximasolicitare. Politica animale de companie: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companie, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aiba lesa pe suprafata propietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului. Politica Mini-bar: Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. De anul acesta Consiliul Municipal Mangalia a introdustaxa de statiune care este 5 lei/pesoana/zi . Avem rugamintea sa informati turistii(si turistii care audeja o rezervare) despre aceasta taxa suplimentara care va fiachitata la receptia hotelului in ziua cazarii. Suntem in sezonul estival, iar lucrarile de amenajare a plajei si de extindere sunt in plina ascensiune, fapt ce ingreuneaza amenajarea sectorului de plaja atribuit hotelului Opal by the sea*. Finalizarea amenajarii plajei de catre Administratia Apelor Romane este incerta. Va tinem la curent cu toate informatiile legate de sectorul de plaja de care apartine hotel Opal by the sea*.

Opal
Jupiter
vezi hotelul pe harta
Informatii Hotelul Opal dispune de plaja privata cu achizitionare sezlonguri contra cost ! HOTEL OPAL este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja si dispune de 216 camere duble, dintre care 150 cu vedere la mare, 15 apartamente cu living, dormitor si 2 balcoane cu vedere spre mare. Paradis Land - Parc de Aventura in Neptun - Se ofera o reducere de 50% la inchiriere echipament copil/adult, numai pentru jocurile prin copaci. Va informam ca incepand cu sezonul 2022 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Dotari si servicii Hotelul accepta animale de companie de talie mica 60 Lei / noapte.Serviciile de masa se asigura in restaurantul propriu (bufet suedez) si pe terasa Opal (a la carte).Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea aa la cartea. Pentru copii sunt amenajate 2 locuri de joaca, unul interior (cu supraveghetor) si unul exterior. Kids Club- GRATUIT, programul de functionare il gasiti la check-in;pentru copii de la 3 pana la 10 ani, acestia trebuie supravegheati de parinti.Clientii hotelului vor plati contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptia hotelului.Acces gratuit la piscina hotelului cu sezlong si umbrela ( in limita disponibilitatilor). Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile. Purtarea bratarii primite la check-in este obligatorie. Servicii masa MASA se poate servi in restaurant propriu si la Braseria cu terasa si vedere la mare. Restaurantul Opal va gazdui micul dejun si pranzul sub forma de bufet suedez. Terasa va fi deschisa la pranz si cina, pentru servirea 'a la carte'.Mic dejun - bufet suedez si include apa, ceai, cafea, suc.Demipensiune - mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc, bere, cafea) in perioada 01.07-07.09 In perioada 01.06-30.06 si 08.09-29.09, in cazul in care sunt mai putin de 40 persoane, vor beneficia de fisa cont in valoare de 150 lei/camera/zi.Programul de functionare restaurant (bufet) si programul de functionare braseria - Terasa OPAL by the seail regasiti la receptia hotelului. Dotari camere Camerele duble superioare (118 camere) - situate la etajele 4,5,6. Sunt renovate complet in anii 2018-2020, au 19 mp si sunt dotate cu televizor, aer conditionat, feon, internet wireless, balcon cu mobilier si uscator, mocheta sau parchet, plasa impotriva insectelor. Baile sunt renovate, sunt dotate cu dus si sunt mai spatioase ca baile camerelor confort. Ele pot avea vedere spre mare sau spre padurea Comorova.Camerele duble standard (99 camere) - situate la etajele 1,2 si 3 ale hotelului. Au fost renovate in anul 2017, au 19 mp si sunt dotate cu televizor, baie cu dus (app 2,2 mp) aer conditionat, feon, internet wireless, balcon cu mobilier si uscator, mocheta sau parchet, plasa impotriva insectelor. Ele pot avea vedere spre mare sau spre padurea Comorova.Apartamentele (17 apartamente) au vedere spre mare si sunt formate din living (canapea extensibila), dormitor (pat matrimonial), dressing, baie, 2 balcoane. Intre cele doua camere exista usa despartitoare. Au aproximativ 40 mp si sunt dotate cu: 2 televizoare, aer conditionat, feon, baie cu dus, internet wireless, 2 balcoane cu mobilier si uscator, mocheta, plasa impotriva insectelor. Facilitati copii in camera cu 2 adulti:- 1 copil de 0 - 3.99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare si masa- 2 copii de 0 - 2.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la caza si masa, iar al doilea copil beneficiaza de gratuitate la masa dar achita patul suplimentar 81 lei/zi- 1 copil de 3 - 9.99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 46 lei micul dejun sau 109 lei pentru demipensiune- 2 copii de 3 - 9.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 46 lei micul dejun sau 109 lei pentru demipensiune. Al doilea achita 81 lei patul suplimentar si 46 lei micul dejun sau 109 lei demipensiune- 2 copii, unul de 0 - 2.99 si unul de 3 - 9.99 ani, cel de 0 - 2.99 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, iar cel de 3 - 9.99 ani achita 81 lei patul suplimentar si 46 lei micul dejun sau 109 lei demipensiunea- 2 copii, unul de 0 - 2.99 ani si unul de 10 - 11.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare si masa, fara solicitarea unui pat suplimentar, iar al doilea achita 81 lei patul suplimentar, 69 lei micul dejun sau 155 lei demipensiunea- 2 copii, unul de 3 - 9.99 ani si unul de 10 - 11.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare fara solicitarea unui pat suplimentar si achita 46 lei micul dejun sau 109 de lei demipensiunea, iar al doilea achita 81 lei patul suplimentar, 69 lei micul dejun sau 155 lei demipensiunea- 1 copil de 10 - 17.99 ani achita 81 lei patul suplimentar, 69 lei micul dejun sau 155 lei demipensiunea.

Rio
la 130 m fata de plaja.
HOTEL RIO este situat in sudul litoralului din Romania, la intrarea in statiunea Jupiter - Cap Aurora, la 50 m de plaja si dispune de 39 de camere duble cu 2 paturi, 2 camere single si 18 garsoniere. Va informam ca incepand cu sezonul 2021 se va incasa la check-in taxa de statiune, in valoare de 5 lei/persoana/zi, conform HCL 283/23.12.2020. Vor fi taxate toate persoanele cu varsta de 18 ani impliniti. Constructie noua, si-a deschis portile in anul 2004, hotel Rio, vine in intampinarea turistilor cu un excelent raport calitate - pret. Acesta are bar de zi, un restaurant cu o capacitate de 100 de locuri, terasa, sala de conferinte cu o capacitate de 96 de locuri si internet. Hotelul accepta animale de companie, talie mica,
doar pe parter in limita locurilor disponibile. Tarif 30 ron/ zi MASA: restaurant propriu, mic dejun bufet suedez. Camerele sunt confortabile si indeplinesc toate dotarile necesare clasificarii unui hotel de 3 stele avand mobilier nou modern, baie proprie cu cabina de dus, internet, TV, minibar si telefon. Camerele de la etaj dispun de aer conditionat si balcon. Garsonierele sunt formate din living + dormitor, baie proprie cu dus, TV, minibar, aer conditionat, telefon si balcon. Facilitati copii In camera cu 2 adulti: Copiii 0 - 3 ani beneficiaza de cazare gratuita ( daca nu se solicita pat suplimentar ); Copiii 3 - 5 ani , cazare gratuita daca nu se solicita pat suplimentarvor achita MICUL DEJUN in valoare de 20 de lei / zi Copiii 5-12 ani vor achita 50 lei/zi PATUL SUPLIMENTAR si 20 lei/ zi micul dejun Copiii peste 12 ani sunt considerati adulti si vor achita tarif intreg . Capacitate maxima camera dubla 2 adulti + 2 copii 0 - 5 ani; 2 adulti + 1 copil 5 ani CAZARE IN GARSONIERA Capacitate maxima 3 ADULTI 2 ADULTI + 2 COPII 0 - 12 ANI, cel de-al doilea copil achita micul dejun in valoare de 20 de lei

Hotel Rio Jupiter
Hotelul Rio se află in Jupiter, la 1,3 km de plaja Olimp și oferă grădină, terasă și vedere la grădină. Acest hotel de 3 stele pune la dispoziție bar și camere cu aer condiționat și WiFi gratuit. Fiecare cameră include baie privată. Recepția hotelului are program non-stop, iar oaspeții au la dispoziție depozit de bagaje.
Fiecare cameră a hotelului are balcon. Toate camerele de la Hotel Rio includ dulap și TV cu ecran plat.
Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, aflat la 57 km de proprietate.

OPAL By The SEA
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE:
1. Din
ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta
hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor
aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de
hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel
persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
2. Spatiile
de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este
de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece.
3. In
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici.
4. Administratia
hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute,
nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in
incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
5. Potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.
6. Ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:
- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;
- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:
- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;
- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului.
7. Lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja.
8. Parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea
hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112.
9. Conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare.
RESTAURANT
1.
Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele
intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului
minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul
minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala
farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.
2. Din ratiuni comerciale si
sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice
ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din
exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in
aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
3. Servirea meselor in regim bufet
platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la
receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de
structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si
exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv
micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din
perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale
medicale se adreseaza sefului de sala.
4.Accesul in restaurant in vederea
servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza
BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale,
prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.
5.Suplimentul de demipensiune se
comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante
ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera.
Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.
Membrii echipei operationale si ai
managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai
bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de
comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc
interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului,
iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale
spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor
asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta
comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie
de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa,
intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe
un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL ETIQUETTE a REGULILE CASEI
1.
Politica de acces la mesele incluse
(mic dejun si pranz)
Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE.
In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.
2.
Politica cu privire la pstrarea
bunurilor de valoare
In
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.
Politica siguranta copii
Pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4.
Politica animale de companie :
Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in
incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si
pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI!
5.
Servirea mesei :.
Programul meselor se gaseste la Receptie..
Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori.
6.
Politica Mini-bar
Camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate.
7.
Check-in & Check-out:
Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de
Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora
12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada
sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora
sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.
8.
Politica Parcare
Parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri).
V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune
la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone
neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.
9.
Politica spatii Entertainment
(distractii)
In
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani.
Complex
OPAL by the sea va pune la
dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la
Receptie. 10.
Piscina OPAL:
PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.
Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii.
ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS!
INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!
11.
Plaja
OPAL
TURISTII NOSTRII AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE.
Turistii nostri au
acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care
trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu
saltea, masuta si umbrel.
PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE
Clientii hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi
rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12. &nbs;
Politica
sesizri
Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei
ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate
diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in
eventualitatea in care va confruntati cu
diferite probleme in incinta
Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament
civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL
by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta
clientela.
Personalul nostru va face tot ce este posibil
pentru solutionarea eventualelor neplceri.
RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI
SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN
PARTEA LOCATIEI NOASTRE!
Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati,
de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!

Hotel Opal
Descriere Hotel Opal by the sea*** Marginita de padurea Comorova si de Marea Neagra, statiunea Cap-Aurora este cunoscuta pentru apele bogate in sulf, recunoscut pentru calitatile curative. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***. Oaspetii hotelului Opal by the sea*** dispun de 218 camere duble/twin, din care 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE(complet renovate),20 camere Executive duble/twin si 17 apartamente cu baie, living, dressing, dormitor si 2 balcoane (toate apartamentele au vedere spre mare). Pentru placerea gustului dumneavoastra, complexul Opal by the sea*** opereaza un restaurant in-door de capacitate foarte mare, coffee lounge, terasa. Ca si facilitati suplimentare, oaspetii nostrii au la dispozitie un teren de tenis, loc de joaca pentru copii out-door si spatiu dedicat programelor artistice pentru copii, tot out-door + un Kids-club. Design-ul modern al spatiilor noaste de cazare creeaza o simbioza intre confort si functionalitate. Acomodare: Camerele Duble Superioare situate la etajele 4,5,6 sunt dotate cu paturi duble oferind o priveliste panoramica deosebita spre Marea Neagra sau Padurea Comorova. Mobilierul a fost complet schimbat in iunie 2021. Baile au fost complet renovate (gresie, faianta, obiecte sanitare noi) si dispuneti de un spatiu larg; totalul camerei este de aproximativ 19mp. In camere s-au reamenajat peretii, s-au schimbat complet instalatiile electrice si sanitare, a fost montat parchet, au fost achizitionate draperii si perdele si corpuri de iluminat. Usile de la baie si camera au fost inlocuite. Dotari:au fost achizitionate saltele, au fost cumparate televizoare LCD full HD, in toate camerele, uscatoare de par. Camerele Duble Executive situate la etajele 7,8 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare in anul 2017. Camerele Duble/Twin Standard situate la etajele 1,2,3 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano.In anul 2021 au fost schimbate perdelele,draperiile si mochetele. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare acum mai multi ani,iar in anul 2021a fost inlocuita toata feroneria, nefiind adusa in actualitate, dar departamentul nostru de Housekeeping va garanteaza curatenia conform standardului si dispune de un spatiu de aproximativ 2,2mp din totalul camerei. Pentru cei care prefera mai mult spatiu (aproximativ 40mp) sau pentru familiile cu doi copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul dintre cele 17 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea extensibila, un dormitor cu pat matrimonial, dressing, baie cu dus si doua balcoane. Pe coridoare a fost inlocuita mocheta, décor completat de tablouri si plante decorative. Grupurile sanitare in receptie si restaurant au fost refacute in anul 2020 si au obiecte sanitare noi, iar fatada cladirii a fost igienizata. Facilitati: Dupa o investitie de aproximativ 10000 euro in anul 2019, hotelul beneficiaza de internet Wi-Fi gratuit atat in spatiile publice ale complexului, cat si in camere. Parcare privata pazita, in limita locurilor disponibile. Spatiu de joaca in-door cu o investitie din anul 2019 (in perioada pandamiei CoVid-19 spatiul de joaca interior nu ne este permis sa-l exloatam). Dotari Kids-club: trambuline, perete interactiv de catarat, trasee presarate cu aventuri, jocuri si jucarii, voie buna si veselie. Rezervarile dumneavoastra sunt receptionate pe tot parcursul zilei atat telefonic, cat si prin intermediul internetului, fiind confirmate in maxim 48 de ore de la momentul solicitarii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri in interior si 120 de locuri pe cele 2 terase la malul marii, va asteapta la masa intr-un ambient modern si relaxant restaurantul fiind midernizat in totalitate in anul 2022. Mesele incluse in pachetul de cazare (Mic dejun si Pranz) sunt servite in interiorul restaurantului (*in situatia unor reglementari anti-CoVid-19, mesele se vor oasigura pe terasa) in sistem bufet suedez (de la un numar de minim 40 de pachete) si va pun la dispozitie o varietate de sortimente si preparate culinare traditionale si internationale, ce speram ca va vor satisface pe deplin. In 2019 a fost realizat proiectul Braserie-Terasa Opal by the sea***, o investitie de peste 100000 de euro, cu zona de live-cooking, terasa, lounge, toate pozitionate pe coasta Marii Negre, beneficiind de o priveliste de exceptie, fie la rasaritul soarelui, fie al lunii. Pe terasele noastre puteti admira marea si sa va bucurati de meniul a la carte, ce contine o selectie de preparate culinare de tip "Bistro", cat si o varietate numeroasa de feluri de pizza, coapta la cuptor cu lemne, toate intr-un décor plin de verdeata si cu un mobilier nou, Italy-brand. Toate acestea, insotite bineinteles de o selectie variata de bauturi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.
HOTEL OPAL
Hotel Opal*** va pune la dispozitie 239 camere duble si 8 apartamente (living + dormitor - prevazut cu usa despartitoare). Toate camerele dispun de grup sanitar propriu, TV cablu. racitor, aer conditionat si balcon. O parte din camere beneficiaza de vedere la mare. Hotelul dispune de parcarea pazita gratuita, in limita locurilor disponibile, parcarea publica este disponibila la 250 m de proprietate si este gratuita. Este permis accesul cu animale de companie de talie mica , taxa 50 lei/sejur; Supliment vedere mare : in perioada 12.07- 07.09 - 40 lei/zi/camera-in functie de disponibilitate;
Servicii si Facilitati
Restaurant cat 1 (500 loc)
bar cu terasa,
loc de joaca pentru copii, acces Internet.
parcare, 2 sali de conferinte
terasa Pizza & Beer. Masa este servita in regim bufet si se poate opta pentru mic dejun sau demipensiune (mic dejun si cina). Pachetul cu demipensiune (mic dejun si cina), se poate achizitiona doar in perioada 01.07-31.08. Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.

Opal
Jupiter
vezi hotelul pe harta
Zona este pitorească, mai ales datorită reliefului spectaculos si a pozitionarii între pădurea Comorova şi Marea Neagra. Priveliştea din camera de hotel este superbă. Faleza inalta, golfurile crenelate, protejate de diguri ce se avanta adanc in mare, dau un aer aparte acestei mici statiuni. Plaja din Cap Aurora este fragmentata in golfuri mici cu aspect de insula tropicala, cu zone cu apa putin adanca, perfecte ca cei mici sa se poata bucura in voie de zilele insorite de vara. Accesul la plaja este facilitat de pozitia hotelului, fiind suficient ca turistii sa coboare din hotel pentru a face o baie de soare sau a se scalda in apa marii. Climatul mediteraneean al statiunii Cap Aurora, permite turistilor sa se bucure de terasele cu deschidere spre mare, de spatiile verzi cu vegetatie luxurianta si de spatiile de relaxare si divertisment in aer liber, de la inceputul lunii iunie si pana tarziu in septembrie.

Opal
Near Beach
vezi hotelul pe harta
Descriere Hotel Opal by the sea*** Marginita de padurea Comorova si de Marea Neagra, statiunea Cap-Aurora este cunoscuta pentru apele bogate in sulf, recunoscut pentru calitatile curative. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***. Oaspetii hotelului Opal by the sea*** dispun de 218 camere duble/twin, din care 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE(complet renovate),20 camere Executive duble/twin si 17 apartamente cu baie, living, dressing, dormitor si 2 balcoane (toate apartamentele au vedere spre mare). Pentru placerea gustului dumneavoastra, complexul Opal by the sea*** opereaza un restaurant in-door de capacitate foarte mare, coffee lounge, terasa. Ca si facilitati suplimentare, oaspetii nostrii au la dispozitie un teren de tenis, loc de joaca pentru copii out-door si spatiu dedicat programelor artistice pentru copii, tot out-door + un Kids-club. Design-ul modern al spatiilor noaste de cazare creeaza o simbioza intre confort si functionalitate. Acomodare: Camerele Duble Superioare situate la etajele 4,5,6 sunt dotate cu paturi duble oferind o priveliste panoramica deosebita spre Marea Neagra sau Padurea Comorova. Mobilierul a fost complet schimbat in iunie 2021. Baile au fost complet renovate (gresie, faianta, obiecte sanitare noi) si dispuneti de un spatiu larg; totalul camerei este de aproximativ 19mp. In camere s-au reamenajat peretii, s-au schimbat complet instalatiile electrice si sanitare, a fost montat parchet, au fost achizitionate draperii si perdele si corpuri de iluminat. Usile de la baie si camera au fost inlocuite. Dotari:au fost achizitionate saltele, au fost cumparate televizoare LCD full HD, in toate camerele, uscatoare de par. Camerele Duble Executive situate la etajele 7,8 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare in anul 2017. Camerele Duble/Twin Standard situate la etajele 1,2,3 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano.In anul 2021 au fost schimbate perdelele,draperiile si mochetele. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare acum mai multi ani,iar in anul 2021a fost inlocuita toata feroneria, nefiind adusa in actualitate, dar departamentul nostru de Housekeeping va garanteaza curatenia conform standardului si dispune de un spatiu de aproximativ 2,2mp din totalul camerei. Pentru cei care prefera mai mult spatiu (aproximativ 40mp) sau pentru familiile cu doi copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul dintre cele 17 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea extensibila, un dormitor cu pat matrimonial, dressing, baie cu dus si doua balcoane. Pe coridoare a fost inlocuita mocheta, décor completat de tablouri si plante decorative. Grupurile sanitare in receptie si restaurant au fost refacute in anul 2020 si au obiecte sanitare noi, iar fatada cladirii a fost igienizata. Facilitati: Dupa o investitie de aproximativ 10000 euro in anul 2019, hotelul beneficiaza de internet Wi-Fi gratuit atat in spatiile publice ale complexului, cat si in camere. Parcare privata pazita, in limita locurilor disponibile. Spatiu de joaca in-door cu o investitie din anul 2019 (in perioada pandamiei CoVid-19 spatiul de joaca interior nu ne este permis sa-l exloatam). Dotari Kids-club: trambuline, perete interactiv de catarat, trasee presarate cu aventuri, jocuri si jucarii, voie buna si veselie. Rezervarile dumneavoastra sunt receptionate pe tot parcursul zilei atat telefonic, cat si prin intermediul internetului, fiind confirmate in maxim 48 de ore de la momentul solicitarii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri in interior si 120 de locuri pe cele 2 terase la malul marii, va asteapta la masa intr-un ambient modern si relaxant restaurantul fiind midernizat in totalitate in anul 2022. Mesele incluse in pachetul de cazare (Mic dejun si Pranz) sunt servite in interiorul restaurantului (*in situatia unor reglementari anti-CoVid-19, mesele se vor oasigura pe terasa) in sistem bufet suedez (de la un numar de minim 40 de pachete) si va pun la dispozitie o varietate de sortimente si preparate culinare traditionale si internationale, ce speram ca va vor satisface pe deplin. In 2019 a fost realizat proiectul Braserie-Terasa Opal by the sea***, o investitie de peste 100000 de euro, cu zona de live-cooking, terasa, lounge, toate pozitionate pe coasta Marii Negre, beneficiind de o priveliste de exceptie, fie la rasaritul soarelui, fie al lunii. Pe terasele noastre puteti admira marea si sa va bucurati de meniul a la carte, ce contine o selectie de preparate culinare de tip "Bistro", cat si o varietate numeroasa de feluri de pizza, coapta la cuptor cu lemne, toate intr-un décor plin de verdeata si cu un mobilier nou, Italy-brand. Toate acestea, insotite bineinteles de o selectie variata de bauturi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.

Rio
Hotel Rio se află în Jupiter, la 2,1 km de Plaja Venus și la 44 km de Piaţa Ovidiu. Acest hotel de 3 stele oferă o grădină, precum și camere cu aer condiționat și WiFi gratuit, care beneficiază toate de o baie proprie. Acest hotel pune la dispoziție o terasă și o recepție deschisă non-stop.
La acest hotel, fiecare cameră este echipată cu dulap pentru haine și televizor cu ecran plat. Baia proprie oferă articole de toaletă gratuite. La Hotel Rio, fiecare cameră este dotată cu lenjerie de pat și prosoape.
Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Hotel Rio se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării".
Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de acest hotel.

Majestic
Hotelul Majestic este dedicat familiilor cu copii, oferind un mediu prietenos și confortabil pentru o vacanță de neuitat. La doar 50 de metri de plajă, hotelul se află în centrul stațiunii Mamaia, facilitând accesul la diverse activități de recreere și distracție. Oaspeții se pot bucura de o atmosferă relaxantă, ideală pentru familii care doresc să petreacă timp de calitate împreună.
Printre facilitățile hotelului se numără camere dotate cu aer condiționat, televizor LCD cu canale naționale și internaționale, internet wi-fi, și minibar. Camerele sunt amenajate cu pardoseală din gresie și sunt echipate cu băi moderne, dotate cu cabină de duș sau cadă, prosoape, uscător de păr și cosmetice personalizate. De asemenea, hotelul oferă pat bebe la cerere și sistem de acces pe bază de cartelă magnetică, asigurând confortul și siguranța oaspeților.
Hotelul Majestic se află într-o zonă ideală pentru a explora atracțiile din Mamaia. Oaspeții pot vizita plajele frumoase, diversele restaurante și baruri din apropiere, precum și activitățile de divertisment disponibile în stațiune. Mamaia este cunoscută pentru viața de noapte vibrantă și pentru evenimentele culturale care au loc pe parcursul sezonului estival.
În ceea ce privește mesele, hotelul oferă opțiuni variate pentru a satisface gusturile tuturor oaspeților. Restaurantul hotelului servește preparate delicioase, iar mic dejunurile sunt pregătite cu ingrediente proaspete, asigurând o experiență culinară plăcută. Oaspeții pot savura mâncăruri tradiționale românești, dar și preparate internaționale, toate într-o atmosferă primitoare.

Majestic Olimp
Situat in Statiunea Olimp, Hotel Majestic este situat la o distanta de 300 m de plaja si la 2,3 km distanta de Lacul Neptun. Locatia este excelenta pentru turistii care isi doresc o vacanta perfecta alaturi de prieteni sau familie. Gara Olimp se afla la 1,4 km distanta de Hotel Majestic, iar la 100 m se afla o statie de autobuz. Hotel Majestic Olimp ofera cazare in regim de 3 stele, in 207 camere duble si 13 apartamente repartizate pe 13 etaje. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV prin cablu, baie proprie, mini-bar. Unele camere au vedere la gradina sau la Marea Neagra. Accesul la internet Wi-Fi in Hotel Majestic este disponibil gratuit in LOCURILE PUBLICE . Restaurantul Hotel Majestici serveste un meniu a la carte si meniuri cu diete speciale la cerere, iar barul ofera o selectie de bauturi. Oaspetii Hotel Majestic au la dispozitie o zona de fitness, sauna si masaj, teren de joaca pentru copii si piscina in aer liber. Suplimentar, Hotel Majestic ofera si terasa la soare, gradina, spa si centru de wellness, sala de fitness, divertisment de seara, club pentru copii, servicii de babysitting, animatori, karaoke, tenis de masa, camera de bagaje, receptie deschisa non-stop, seif, lift.

Hotel Elixirum
Elixirum se gaseste in Jupiter, si are o gradina, o terasa si parcare privata gratuita.

Complex Hotelier Iris-Mimoza
Complexul este compus din 2 hoteluri Iris si Mimoza de 3* plus si este situat in centru statiunii, vis-a-vis de hotel Meteor, la aproape 100 m de plaja. Hotelurile dispun de restaurant, parcare proprie gratuita in limita locurilor disponibile, internet -WI-FI pe terasa restaurantului, pastrare obiecte de valoare, bar de zi si bar de noapte. Camerele dotate cu TV, minibar, aer conditonat, pot fi cu 2 paturi sau cu pat matrimonial, avand bai cu dus sau cada. Spatiile de cazare sunt renovate anual, avand un mobilier deosebit finisat in lemn. Camerele sunt fara balcon. Masa se poate servi in restaurantul Antik situat in fata hotelului Iris. Micul dejun, se serveste in sistem bufet suedez, iar dejunul si cina se vor asigura pe baza unui card valoric in limita serviciilor de masa solicitate. Valoarea mesei este: Mic dejun =35 lei / zi / persoana; Facilitati copii (in camera cu 2 adulti): Copiii intre 0-12 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar si achita integral serviciile de masa;In cazul in care se solicita pat suplimentar, se va percepe 50 % din valoarea unui loc de cazare. Nu se accepta cazare persoanelor cu animale de companie. lServicii incluse :parc de joaca supravegheat pentru copii si programe speciale sustinute de animatori profesionisti,kinder zoo-cei mici pot interactiona cu animalute, cursuri pentru copii de origami, spatiu pentru desfasurarea concursurilor de dart si table. Oferta Speciala: In perioada 01.06-16.07.2022 si 30.08-15.09.2022 - pentru sejur de minim 7 nopti, turistii beneficiaza de o cina cu specific tataresc oferita la Cafe Efendi din statiunea Neptun si sezlonguri/umbrele gratuite pentru 2 persoane de luni pana joi inclusiv iar de vineri pana duminica achita jumatate din valoarea de inchiriere afisata (in limita locurilor disponibile) pe plaja Why Not din statiunea Neptun. Se acorda reducere de 10% din cazare pentru rezervare si plata integrala pana la data de 15.05.2022

Iris - Mimoza
Complexul este compus din 2 hoteluri Iris si Mimoza de 3* plus si este situat in centru statiunii, vis-a-vis de hotel Meteor, la aproape 100 m de plaja. Hotelurile dispun de restaurant, parcare proprie gratuita in limita locurilor disponibile, internet -WI-FI pe terasa restaurantului, pastrare obiecte de valoare, bar de zi si bar de noapte. Camerele dotate cu TV, minibar, aer conditonat, pot fi cu 2 paturi sau cu pat matrimonial, avand bai cu dus sau cada. Spatiile de cazare sunt renovate anual, avand un mobilier deosebit finisat in lemn. Camerele sunt fara balcon. Masa se poate servi in restaurantul Antik situat in fata hotelului Iris. Micul dejun, se serveste in sistem bufet suedez, iar dejunul si cina se vor asigura pe baza unui card valoric in limita serviciilor de masa solicitate. Valoarea mesei este: Mic dejun =35 lei / zi / persoana; Facilitati copii (in camera cu 2 adulti): Copiii intre 0-12 ani beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar si achita integral serviciile de masa;In cazul in care se solicita pat suplimentar, se va percepe 50 % din valoarea unui loc de cazare. Nu se accepta cazare persoanelor cu animale de companie. lServicii incluse :parc de joaca supravegheat pentru copii si programe speciale sustinute de animatori profesionisti,kinder zoo-cei mici pot interactiona cu animalute, cursuri pentru copii de origami, spatiu pentru desfasurarea concursurilor de dart si table. Oferta Speciala: In perioada 01.06-16.07.2022 si 30.08-15.09.2022 - pentru sejur de minim 7 nopti, turistii beneficiaza de o cina cu specific tataresc oferita la Cafe Efendi din statiunea Neptun si sezlonguri/umbrele gratuite pentru 2 persoane de luni pana joi inclusiv iar de vineri pana duminica achita jumatate din valoarea de inchiriere afisata (in limita locurilor disponibile) pe plaja Why Not din statiunea Neptun. Se acorda reducere de 10% din cazare pentru rezervare si plata integrala pana la data de 15.05.2022