Vezi
pe harta

Hotel Opal
Descriere Hotel Opal by the sea*** Marginita de padurea Comorova si de Marea Neagra, statiunea Cap-Aurora este cunoscuta pentru apele bogate in sulf, recunoscut pentru calitatile curative. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***. Oaspetii hotelului Opal by the sea*** dispun de 218 camere duble/twin, din care 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE(complet renovate),20 camere Executive duble/twin si 17 apartamente cu baie, living, dressing, dormitor si 2 balcoane (toate apartamentele au vedere spre mare). Pentru placerea gustului dumneavoastra, complexul Opal by the sea*** opereaza un restaurant in-door de capacitate foarte mare, coffee lounge, terasa. Ca si facilitati suplimentare, oaspetii nostrii au la dispozitie un teren de tenis, loc de joaca pentru copii out-door si spatiu dedicat programelor artistice pentru copii, tot out-door + un Kids-club. Design-ul modern al spatiilor noaste de cazare creeaza o simbioza intre confort si functionalitate. Acomodare: Camerele Duble Superioare situate la etajele 4,5,6 sunt dotate cu paturi duble oferind o priveliste panoramica deosebita spre Marea Neagra sau Padurea Comorova. Mobilierul a fost complet schimbat in iunie 2021. Baile au fost complet renovate (gresie, faianta, obiecte sanitare noi) si dispuneti de un spatiu larg; totalul camerei este de aproximativ 19mp. In camere s-au reamenajat peretii, s-au schimbat complet instalatiile electrice si sanitare, a fost montat parchet, au fost achizitionate draperii si perdele si corpuri de iluminat. Usile de la baie si camera au fost inlocuite. Dotari:au fost achizitionate saltele, au fost cumparate televizoare LCD full HD, in toate camerele, uscatoare de par. Camerele Duble Executive situate la etajele 7,8 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare in anul 2017. Camerele Duble/Twin Standard situate la etajele 1,2,3 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano.In anul 2021 au fost schimbate perdelele,draperiile si mochetele. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare acum mai multi ani,iar in anul 2021a fost inlocuita toata feroneria, nefiind adusa in actualitate, dar departamentul nostru de Housekeeping va garanteaza curatenia conform standardului si dispune de un spatiu de aproximativ 2,2mp din totalul camerei. Pentru cei care prefera mai mult spatiu (aproximativ 40mp) sau pentru familiile cu doi copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul dintre cele 17 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea extensibila, un dormitor cu pat matrimonial, dressing, baie cu dus si doua balcoane. Pe coridoare a fost inlocuita mocheta, décor completat de tablouri si plante decorative. Grupurile sanitare in receptie si restaurant au fost refacute in anul 2020 si au obiecte sanitare noi, iar fatada cladirii a fost igienizata. Facilitati: Dupa o investitie de aproximativ 10000 euro in anul 2019, hotelul beneficiaza de internet Wi-Fi gratuit atat in spatiile publice ale complexului, cat si in camere. Parcare privata pazita, in limita locurilor disponibile. Spatiu de joaca in-door cu o investitie din anul 2019 (in perioada pandamiei CoVid-19 spatiul de joaca interior nu ne este permis sa-l exloatam). Dotari Kids-club: trambuline, perete interactiv de catarat, trasee presarate cu aventuri, jocuri si jucarii, voie buna si veselie. Rezervarile dumneavoastra sunt receptionate pe tot parcursul zilei atat telefonic, cat si prin intermediul internetului, fiind confirmate in maxim 48 de ore de la momentul solicitarii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri in interior si 120 de locuri pe cele 2 terase la malul marii, va asteapta la masa intr-un ambient modern si relaxant restaurantul fiind midernizat in totalitate in anul 2022. Mesele incluse in pachetul de cazare (Mic dejun si Pranz) sunt servite in interiorul restaurantului (*in situatia unor reglementari anti-CoVid-19, mesele se vor oasigura pe terasa) in sistem bufet suedez (de la un numar de minim 40 de pachete) si va pun la dispozitie o varietate de sortimente si preparate culinare traditionale si internationale, ce speram ca va vor satisface pe deplin. In 2019 a fost realizat proiectul Braserie-Terasa Opal by the sea***, o investitie de peste 100000 de euro, cu zona de live-cooking, terasa, lounge, toate pozitionate pe coasta Marii Negre, beneficiind de o priveliste de exceptie, fie la rasaritul soarelui, fie al lunii. Pe terasele noastre puteti admira marea si sa va bucurati de meniul a la carte, ce contine o selectie de preparate culinare de tip "Bistro", cat si o varietate numeroasa de feluri de pizza, coapta la cuptor cu lemne, toate intr-un décor plin de verdeata si cu un mobilier nou, Italy-brand. Toate acestea, insotite bineinteles de o selectie variata de bauturi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.

HOTEL OPAL
Hotel Opal*** pune la dispozitia turistilor un numar de 217 camere duble si 17 apartamente. Camerele au dotari specifice categoriei de 3 stele: TV LED, racitor, aer conditionat, internet. Toate camerele au balcon cu vedere la mare sau la padure. Serviciile de masa se asigura in Restaurantul complet renovat - amenajare moderna, cu linii noi pentru servirea meselor sub forma de buffet suedez, mobilier nou si pe terasa Opal (a la carte), care are vedere la mare. Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea a la carte. In majoritatea serilor ambianta este asigurata de o formatie care canta live. Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se
poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de
persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de
participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau
in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat. Pentru momentele de relaxare, Hotel Opal pune la dispozitia oaspetilor sai o zona de lounge cu priveliste spre mare, amenajata cu mese de bar, bancute, umbrare si sezlonguri, precum si un teren de tenis cu zgura, deservit la cerere, de un instructor. PISCINA pentru adulti si copii are apa inclzit in
lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade
Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. ACCESUL LA
PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRTRII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Pentru copii sunt amenajate 2 locuri de joaca, unul interior (cu supraveghetor) si unul exterior. Saptamanal sunt organizate diferite activitati pentru cei mici. Hotelul dispune de parcare cu o capacitate de 120 de locuri, gratuita in limita locurilor disponibile. Este permis accesul cu animale de companie de talie mica, taxa 55 lei/zi; Nu este permis accesul cainilor la piscina hotelului! Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.Check-inul se face la ora 18:00

Hotel Opal
Jupiter
vezi hotelul pe harta
Hotel Opal*** pune la dispozitia turistilor un numar de 217 camere duble si 17 apartamente. Camerele au dotari specifice categoriei de 3 stele: TV LED, racitor, aer conditionat, internet. Toate camerele au balcon cu vedere la mare sau la padure. Serviciile de masa se asigura in Restaurantul complet renovat - amenajare moderna, cu linii noi pentru servirea meselor sub forma de buffet suedez, mobilier nou si pe terasa Opal (a la carte), care are vedere la mare. Restaurantul Opal gazduieste mic dejun si pranz sub forma de bufet suedez, cu bauturi incluse (apa, suc si bere). Terasa Opal in aer liber este deschisa la pranz si cina, pentru servirea a la carte. In majoritatea serilor ambianta este asigurata de o formatie care canta live. Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -09.09.2024 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se
poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de
persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de
participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau
in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat. Pentru momentele de relaxare, Hotel Opal pune la dispozitia oaspetilor sai o zona de lounge cu priveliste spre mare, amenajata cu mese de bar, bancute, umbrare si sezlonguri, precum si un teren de tenis cu zgura, deservit la cerere, de un instructor. PISCINA pentru adulti si copii are apa inclzit in
lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade
Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. ACCESUL LA
PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRTRII PRIMITE DE LA RECEPTIE. Pentru copii sunt amenajate 2 locuri de joaca, unul interior (cu supraveghetor) si unul exterior. Saptamanal sunt organizate diferite activitati pentru cei mici. Hotelul dispune de parcare cu o capacitate de 120 de locuri, gratuita in limita locurilor disponibile. Este permis accesul cu animale de companie de talie mica, taxa 55 lei/zi; Nu este permis accesul cainilor la piscina hotelului! Nu se poate valorifica masa in sistem fisa cont. Masa se achita pentru toate persoanele ocupante ale camerei.Check-inul se face la ora 18:00

Opal by the Sea
la 50 m de plaja
vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE:
1. Din
ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta
hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor
aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de
hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel
persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.
2. Spatiile
de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este
de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus ,
vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si
dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua
taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt
televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea
si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta
placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua
sezoane, cald sau rece.
3. In
camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip
MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in
masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea
alimentelor pentru sugari si copii mici.
4. Administratia
hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute,
nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in
incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.
5. Potrivit
procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai
cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de
structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out)
in ziua respectiva.
6. Ora
de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si
ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a
camerei (aLate Check-outa) sunt:
- intre orele 12.00-15.00 a 30% din
tariful de receptie;
- intre orele 15.00-18.00 a 50% din
tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme
a camerei (aEarly Check-ina) sunt:
- intre
orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie;
- intre
orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe
raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind
posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea
mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude,
sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara
precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa
o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND
EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca
Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au
primit garantii ce exced conditiile contractului.
7. Lenjeria,
prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric
scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura
prosoape pentru accesul la plaja.
8. Parcarea gratuita a autoturismelor
persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in
limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe
principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de
parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea
hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut,
la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere.
Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa
pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are
nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule,
sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in
spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de
circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a
amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate.
Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza
112.
9. Conexiunea internet awirelessa
este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale
proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu
anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in
perioadele de maxima solicitare.
RESTAURANT
1.
Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz)
se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele
intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului
minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul
minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala
farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.
2. Din ratiuni comerciale si
sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice
ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din
exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in
aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.
3. Servirea meselor in regim bufet
platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la
receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de
structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si
exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv
micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din
perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale
medicale se adreseaza sefului de sala.
4.Accesul in restaurant in vederea
servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza
BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale,
prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.
5.Suplimentul de demipensiune se
comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante
ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera.
Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.
Membrii echipei operationale si ai
managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai
bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de
comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc
interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului,
iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale
spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor
asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta
comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie
de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa,
intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe
un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL ETIQUETTE a REGULILE CASEI
1.
Politica de acces la mesele incluse
(mic dejun si pranz)
Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE.
In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.
2.
Politica cu privire la pstrarea
bunurilor de valoare
In
scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai
mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa
evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.
Politica siguranta copii
Pentru
siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube
proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori.
Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta
complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii
acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4.
Politica animale de companie :
Accesul in incinta complexului, cu orice fel de
animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.)
presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform
tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in
sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie,
trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In
perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in
incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si
pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA!
V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT
IMBOLNAVI!
5.
Servirea mesei :.
Programul meselor se gaseste la Receptie..
Consumul
de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul
orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa
iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in
camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa
de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare
in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri
pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori.
6.
Politica Mini-bar
Camerele
Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau
mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele
sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi
alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte
produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune
sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate.
7.
Check-in & Check-out:
Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de
Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora
12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada
sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora
sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate
Check-outa si aEarly check-ina se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate.
8.
Politica Parcare
Parcarea
este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va
afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa
nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber
pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri).
V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR
DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune
la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone
neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in
eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.
9.
Politica spatii Entertainment
(distractii)
In
incinta complexului nostru au acces GRATUIT la
Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul
de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM,
un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani.
Complex
OPAL by the sea va pune la
dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la
Receptie. 10.
Piscina OPAL:
PISCINA pentru
adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este
necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru
piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca
aceasta s ajung din centrala termic.
Piscina
are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu
sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit.
Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii.
ACCESUL
LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie.
FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS!
INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE
STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!
11.
Plaja
OPAL
TURISTII NOSTRII AU
ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE
COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR
URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM
PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE.
Turistii nostri au
acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care
trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu
saltea, masuta si umbrel.
PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE
Clientii hotelului OPAL
by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie,
unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului
de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi
rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist
disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta
s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12. &nbs;
Politica
sesizri
Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei
ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate
diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in
eventualitatea in care va confruntati cu
diferite probleme in incinta
Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament
civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL
by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta
clientela.
Personalul nostru va face tot ce este posibil
pentru solutionarea eventualelor neplceri.
RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI
SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN
PARTEA LOCATIEI NOASTRE!
Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati,
de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
Rodica
A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.

Complex Holiday Neptun
Complex Holiday Neptun se afla în Neptun, la aproximativ 14 minute de mers pe jos de Plaja La Steaguri si la 1,4 km de Plaja Olimp. Proprietatea pune la dispozitie o gradina și WiFi gratuit, precum si parcare privata gratuita.

Majestic
Hotelul Majestic este dedicat familiilor cu copii, oferind un mediu prietenos și confortabil pentru o vacanță de neuitat. La doar 50 de metri de plajă, hotelul se află în centrul stațiunii Mamaia, facilitând accesul la diverse activități de recreere și distracție. Oaspeții se pot bucura de o atmosferă relaxantă, ideală pentru familii care doresc să petreacă timp de calitate împreună.
Printre facilitățile hotelului se numără camere dotate cu aer condiționat, televizor LCD cu canale naționale și internaționale, internet wi-fi, și minibar. Camerele sunt amenajate cu pardoseală din gresie și sunt echipate cu băi moderne, dotate cu cabină de duș sau cadă, prosoape, uscător de păr și cosmetice personalizate. De asemenea, hotelul oferă pat bebe la cerere și sistem de acces pe bază de cartelă magnetică, asigurând confortul și siguranța oaspeților.
Hotelul Majestic se află într-o zonă ideală pentru a explora atracțiile din Mamaia. Oaspeții pot vizita plajele frumoase, diversele restaurante și baruri din apropiere, precum și activitățile de divertisment disponibile în stațiune. Mamaia este cunoscută pentru viața de noapte vibrantă și pentru evenimentele culturale care au loc pe parcursul sezonului estival.
În ceea ce privește mesele, hotelul oferă opțiuni variate pentru a satisface gusturile tuturor oaspeților. Restaurantul hotelului servește preparate delicioase, iar mic dejunurile sunt pregătite cu ingrediente proaspete, asigurând o experiență culinară plăcută. Oaspeții pot savura mâncăruri tradiționale românești, dar și preparate internaționale, toate într-o atmosferă primitoare.

Rodica
Hotel Rodica, situat in nordul statiunii Venus, este locul ideal pentru o vacanta relaxanta la malul marii. La doar 200 m de plaja, hotelul ofera o gama variata de dotari si servicii pentru a asigura confortul oaspetilor. Printre facilitatile disponibile se numara un bar deschis non-stop, o terasa primitoare, masa de biliard si parcare contra cost. De asemenea, hotelul dispune de o centrala termica proprie, asigurand o atmosfera calda si primitoare. Este important de mentionat ca animalele de companie nu sunt acceptate in incinta hotelului.
Camerele hotelului sunt recent renovate si dotate cu toate facilitatile necesare pentru un sejur placut. Fiecare camera dispune de baie proprie cu dus, TV, racitor, mobilier nou si bai modern amenajate cu gresie si faianta. Oaspetii se pot bucura de un balcon mare, dotat cu doua scaune, si de feronerie termopan cu plase impotriva tantarilor, asigurand un somn linistit. Este important de mentionat ca cazarea in regim single nu este permisa in camerele duble.
In apropierea hotelului, turistii pot explora diverse atractii locale, inclusiv plajele frumoase ale statiunii Venus, care sunt la doar cateva minute de mers pe jos. Aceasta locatie strategica permite oaspetilor sa se bucure de soare si mare, dar si de viata de noapte vibranta a statiunii.
In ceea ce priveste mesele, hotelul ofera servicii de masa pe baza de bonuri valorice, valabile in mai multe restaurante si autoserviri din statiune. Astfel, oaspetii pot savura preparate delicioase din bucataria locala, avand libertatea de a alege unde sa manance. Este important de mentionat ca mesele incluse in pachetele de demipensiune si pensiune completa nu acopera copiii cu varsta intre 0 - 11.99 ani, acestia beneficiind doar de mic dejun.

Rodica
A great option for a journey on a budget - hotel «Rodica» is located in Venus. This hotel is located in the city center. In the morning, have a cup of coffee while looking at the city from the window. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.

Hotel Rio Jupiter
Hotelul Rio se află in Jupiter, la 1,3 km de plaja Olimp și oferă grădină, terasă și vedere la grădină. Acest hotel de 3 stele pune la dispoziție bar și camere cu aer condiționat și WiFi gratuit. Fiecare cameră include baie privată. Recepția hotelului are program non-stop, iar oaspeții au la dispoziție depozit de bagaje.
Fiecare cameră a hotelului are balcon. Toate camerele de la Hotel Rio includ dulap și TV cu ecran plat.
Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, aflat la 57 km de proprietate.

Complex Holiday Neptun
Localizare: Complexul Casute Holiday din Neptun este situat pe malul Lacului Neptun II, la o distanta de aproximativ 610 metri de plaja, vizavi de Bazarul Prichindel, in vecinatate cu Hotel Sara. Camere: Complexul este format din 24 de casute tip 'bungalow', respectiv 48 camere duble, fiecare avand doua camere independente, cu intrari separate. Camerele dispun de: 2 paturi single sau 1 pat matrimonial, grup sanitar propriu si terasa, dotate cu aer conditionat, tv color (cablu tv), mini-frigider (racitor), internet wi-fi. Suprafata: 12-15 mp. Facilitati
Accepta animale
Internet
Loc joaca
Parcare gratuita in limita locurilor disponibile
Aer conditionat Dotari Generale Aer conditionat Internet WiFi Loc de joaca pentru copii Parcare gratuita (in limita locurilor disponibile) Zona Promenada, gratare Alte Specificatii
Ora check-in: 18:00
Ora check-out: 12:00 Pentru realizarea check-inului turistii se vor prezenta la receptia hotelului Sara. Se achita la receptie in ziua cazarii, o taxa de statiune in valoare de 5 lei/adult/zi

Hotel Rio Jupiter
Hotelul Rio din Jupiter oferă o experiență de cazare confortabilă și plăcută, fiind situat la doar 400 de metri de plaja La Steaguri. Acest hotel de 3 stele dispune de o terasă și un restaurant, unde oaspeții pot savura preparate delicioase, în timp ce se bucură de o vedere splendidă asupra orașului. Grădina hotelului adaugă un plus de relaxare, oferind un spațiu verde unde oaspeții se pot destinde.
Camerele hotelului sunt dotate cu aer condiționat și WiFi gratuit, fiecare având baie privată. Fiecare cameră este amenajată cu dulap și TV cu ecran plat, iar anumite unități dispun de balcon, oferind un loc perfect pentru a savura o cafea dimineața. Hotelul este ideal pentru familii, având camere de familie disponibile, asigurând astfel confortul necesar pentru toți oaspeții.
În apropierea hotelului, vizitatorii pot explora plaja Jupiter, care este perfectă pentru o zi de relaxare la soare. De asemenea, Rezervația de stejari „Stejarii Brumarii” oferă oportunități excelente pentru drumeții și explorări în natură, iar Paradis Land Neptun este o destinație populară pentru familii, cu diverse atracții și activități recreative.
În ceea ce privește mesele, restaurantul hotelului oferă o varietate de preparate, asigurând oaspeților o experiență culinară plăcută. Personalul de la recepție vorbește atât română, cât și engleză, fiind pregătit să ofere asistență și informații utile pentru a face șederea oaspeților cât mai plăcută.

Casa Carina
Asezata ideal in mijlocul padurii, intr-o zona protejata de agitatia statiunii, Casa Carina va va surprinde prin facilitatile oferite si va asteapta pentru momente memorabile. Casa se afla la doar 11 minute de mers pe jos pana la Galaxy Water Park Jupiter si Plaja Kiss Fm, 9 minute pA?n la plaja Jupiter, 16 minute pana la Jurasica Adventure Park si Parc Aventura Paradise Land. 24 de camere curate cu bai proprii cu dus, clasificate la 3 stele, apa calda non-stop, TV led 81cm, frigidere, WI-FI. Sala de mese in interior, foisor cu bucatarie de vara complet echipata si utilata, curte si terase cu mese, bancute si scaune pentru serile prelungite, unde va puteCi uita la TV sau puteti asculta muzica in timp ce pot supraveghea copiii jucandu-se la locurile de joaca din interior si exterior. Puteti incalzi micul dejun si cina la cuptoarele cu microunde sau va puteti prepara felurile de mancare preferate la aragazele si cuptoarele situate in foisor. La dispozitie aveti vesela, tacamuri, ustensile si electrocasnice, frigidere si in foisor pentru depozitarea propriilor alimente. Sunt disponibile scaune pentru copii. Gratarele sunt situate in curte. Se ofera serviciu Internet Wireless gratuit pe toata suprafata pensiunii, cu trafic nelimitat. Va puteti folosi gratuit de uscator de par, masa si fier de calcat, remi, sah, table, carti de jocLa sosire in ziua cazarii se achita numerar taxa de statiune in valoare de 5 lei/adult/zi conform HCL 283/23.12.2020. Valoarea taxei de statiune poate suferi modificari pana la momentul sejurului dvs. Valoarea achitata va fi cea valabila in momentul cazarii.

Casa Carina
Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Casa Carina se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării". Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de Casa Carina.

Elixirum
Elixirum se gaseste in Jupiter, si are o gradina, o terasa si parcare privata gratuita.

Hotel Elixirum
Elixirum se gaseste in Jupiter, si are o gradina, o terasa si parcare privata gratuita.

Dana
Want to save money while travelling? It’s easy: hotel «Dana» is located in Cap Aurora. This hotel is located nearby from the city center. You can take a walk and explore the neighbourhood area of the hotel. Places nearby: Jupiter Beach and St. George's Church.

HOTEL RIO JUPITER
Hotelul Rio este situat in Jupiter, la 400 de metri de La Steaguri, si ofera o terasa, un restaurant si vedere la oras. Avand o gradina, hotelul de 3 stele are camere cu aer conditionat si WiFi gratuit, fiecare cu baie privata. Hotelul are camere de familie. Fiecare camera este dotata cu dulap si TV cu ecran plat, iar anumite unitati ale hotelului au balcon. La Hotelul Rio, fiecare camera este dotata cu lenjerie de pat si prosoape. Limbile vorbite la receptie includ engleza si romana. Punctele de interes populare din apropierea unitatii includ plaja Jupiter, Rezervatia de stejari „Stejarii Brumarii” si Paradis Land Neptun. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 64 km de Hotel Rio.

Casa Carina
Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Casa Carina se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării". Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de Casa Carina.